woensdag 2 juli 2014

Outfit simple.




Hey guysssss!
Ik heb vandaag weer een update en outfit post voor jullie!
Deze outfit draag ik heel vaak, gewoon een simpele makkelijke outfit, niet te veel poes pas. Let's goooo. 





Even m'n haar naar achteren gooien.






Ik heb een blouse aan van de primark, een beetje een hele lichte oudroze kleur. De zwarte broek die ik aan heb is van Pieces, echt een aanrader, want hij zit super lekker! Ik heb gewoon simpel all stars aan, dit zijn nog mijn oude, maar mijn nieuwe heb ik gisteren binnen gekregen, yay! Ik ga ze binnenkort aan jullie laten zien in een uitgebreid artikel, ik ben er namelijk heel erg blij mee.

Dat was mijn outfit, het was echt leuk om weer een keer een outfit post te schrijven, en om de foto's te maken met Judith en Sophie. Judith is trouwens ook van plan om weer te bloggen, super leuk!

Ik zit op dit moment midden in de toetsweek, voor mij is hij vandaag begonnen. Ik ben net thuis van mijn wiskunde toets, die trouwens erg slecht ging bij iedereen, ook bij mij helaas. Morgen natuurkunde en duits, moet goed komen, ik ga nu lekker leren, en nog even wat dingen regelen voor mijn Youtube kanaal, waar ik ook weer wat actiever op ben! Ik moet even mijn camera ophalen bij m'n oma, en een video bewerken, en mijn kamer opruimen.
Ik ga zo eerst even mijn kamer opruimen, dan leren, zodat de toetsen van morgen hopelijk wel goed gaan, wish me luck!

Liefs,
Heleen



 

2 opmerkingen:

  1. hey! ik heb ook een blog, maar weet niet hoe je zo een linkje bij een artikel naar meer moet plaatsen, en ik zie dat jij je blog ook met blogger heb gemaakt, maar bij mijn artikelen zie je hem gelijk helemaal maar dat wil ik liever niet kan je mij misschien uitleggen hoe jij dat heb gedaan? liefs Yara

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!