maandag 7 juli 2014

Orange is the new black en M&M's.

Het is weer even geleden, maar ik heb het weer druk, ik heb helaas nog geen vakantie, ik heb morgen de laatste dag van de toetsweek. Dus nog even een middagje knallen en dan morgen die 2 toetsen maken.

Om eerlijk te zijn ben ik nu orange is the new black aan het kijken met een zak M&M's en een stuk kwarktaart. Lekker gezond bezig, i know, maar het mag nu even. Over orange is the new black, het is leuk. Het is af en toe wel een beetje raar maar het is leuk om af en toe te kijken. Ik wil ook the carrie diaries kijken, maar dat doe ik nog wel in de vakantie. 

Ik koet nog een paar video's bewerken, vanavond dansen, nog leren, en blablablabla. Ik heb het druk maar ik heb gelukkig bijna vakantie. 

Dit was even een kort artikeltje, hopelijk horen jullie snel weer meer van me.

Seeeeee yaaaaaa. 

x Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!