vrijdag 20 juni 2014

Nieuwe start!

oh hi miss piggy!
 
Zo, dat is nog eens lang geleden. 3 maanden wel te verstaan. 3 maanden heb ik gewoon niks van me laten horen. Niet omdat er niks belangrijks of interessants was om over te schrijven, want believe me, dat was er genoeg. Maar ik had simpel weg gewoon geen tijd, of zin of er was weer een andere reden. Nu zit ik hier lekker in mijn onesie op mijn 2 matrassen op de kamer van mijn oma, luisterend naar de regen, te bloggen.



Een nieuwe start. Ik wil het beter aan gaan pakken met mijn blog. Ik keek net naar m'n statistieken, en het zijn er niet veel, maar toch hebben er de laatste tijd trouw wat mensen op mijn blog gekeken, zo lief en leuk vind ik dat! Terwijl er niks online is gekomen! Love you all <3

Met mijn volgers gaat het ook steeds beter, en nog elke maand krijg ik nieuwe volgers, zo leuk en gek vind ik dat. Maar toch geeft dat ook een beetje een schuld gevoel omdat ik gewoon NIKS van me laat horen.

Ik ben de afgelopen maanden druk bezig geweest met mijn youtube kanaal, en privé heb en had ik het ook ontzettend druk met school en dus privé dingetjes. Over die 'privé dingetjes' zal ik binnenkort misschien nog wel wat schrijven, maar nu gaat het over mijn blog.

Ik heb het al vaker gezegd, maar ik wil weer gaan bloggen. Gewoon lekker alle stress eruit typen. Heerlijk vond en vind ik dat nog steeds. Ik heb het bloggen gemist en wil weer een nieuwe start gaan maken.

Ik wil op mijn blog meer lifestyle dingen bespreken in plaats van beauty. Ben je nou meer geïnteresseerd in beauty? Neem dan eens een kijkje op mijn Youtube kanaal: Beautylifeofheleen.
Je kunt op mijn blog nu dus korte, luchtige, lifestyle artikelen verwachten, maar schrik niet als er weer eens een keer een beauty artikel online komt.

Zo dat waren veel woorden, even genoeg voor nu. M'n hoofd is meteen wat leger en meer opgeruimd, heel fijn om weer even te bloggen! Ik ga weer lekker verder met Engels leren, yes ugh.

Tot snel <3

Liefs,
Heleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!