zondag 2 maart 2014

New look wishlist.

Ik ben gek op new look, ik vind het zo'n leuke webshop/winkel! Alles wat ze er hebben is helemaal mijn stijl, ik ben dol op de kleding en ik kijk regelmatig op de webshop. Ik heb de afgelopen tijd wat dingetjes gezien die mij heel erg aanspreken, en die laat ik jullie vandaag zien.



 
Dit zijn wat schattige items, pastel en lichte kleuren, daar ben ik dol op!
Als eerste zie je een peplum top, ik vind het model geweldig en de kleur is mijn lievelingskleur, dus dat zit ook helemaal goed.
Over het model van het tweede item (rechts bovenin) ben ik nog niet zo te spreken, maar ik vind het zo schattig met die hartjes! Ben heel benieuwd hoe het model valt.
De kanten top vind ik echt heel erg leuk voor in de lente/zomer, en de trui kan ik ook nog prima nu dragen, dus dat is heel erg fijn!

 
Bloemetjes! Dat zie je super veel op dit moment, vooral de madeliefjes, wat ik ook heel leuk vind, maar bij New look ben ik dol op de bloemetjes print in roze, groen, wit en een beetje zwart.
 
Over de eerste twee items hoef ik dus niet zo veel te zeggen, maar wel over het vest, want je denk misschien: Heleen het wordt lente en je koopt nu nog een vest? Jup! Dat klopt, want deze ga ik dragen over het schattige jurkje, voor als het nog iets te koud is om zonder te dragen.
 
Ik ben al heel erg lang op zoek naar een shortje van kant, dus deze is perfect! Hij ziet er een beetje lossig uit, vind ik heerlijk voor in de zomer als het echt ontzettend warm is!
 
Dit was mijn New look wishlist van dit moment, ik ga zeker een paar items scoren, wauw wat vind ik ze leuk!
 
Wat is jouw favoriete item?
 
Heel veel liefs,
Heleen

1 opmerking:

  1. De peplums van New Look zijn echt geweldig, ik heb er inmiddels al twee gescoord.
    Een zwarte en bordeaux rode, mmm beetje winter kleuren misschien ga ik ook nog wel even wat peplums voor de lente inslaan haha! Wel balen dat je op de site niet met iDeal kan betalen mwehh.
    Liefs
    www.thebordeauxbow.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!