vrijdag 24 januari 2014

Catrice LE Crème Fresh


Lang niet gezien/gesproken, maar ik ben terug! Ook al zit ik hier tussen de boeken, en moet ik eigenlijk leren, dit artikel moest ik even schrijven! Ik ga jullie vandaag een gloednieuwe collectie van catrice laten zien, die in Februari 2014 uit komt. Benieuwd? Lees verder!



Deze collectie is geïnspireerd op Pastel kleurtjes en de jaren 60. Dit voorjaar gaan we veel pastel zien, niet alleen in kleding, maar ook zeker in make up. Met deze collectie van catrice zou je helemaal klaar moeten zijn voor het voorjaar, ik ben heel erg benieuwd!

Catrice Crème Fresh Creamy Powder Eyeshadow
 



 
 
Pastel kleuren op je ogen is super hip dit voorjaar, catrice brengt 4 oogschaduws uit in, niet alleen zachte kleurtjes, maar catrice belooft ook een zachte textuur.
 
Prijs: €2,99
 
Verkrijgbaar in:
C01 Jamie's Brown
C02 Another Pink Panther
C03 Evergreen 60s
C04 So Jackie O.
 
Catrice Crème Fresh Lip Balm
 


 

Lipbalms met een klein tintje. De kleurtjes zien er schattig uit, al verwacht ik niet veel pigment, ik ben wel heel erg benieuwd naar deze lipbalms misschien zijn ze wel verassend fijn!
 
Prijs: €3,99
 
Verkrijgbaar in:
C01 Another P0ink Panther
C02 Evergreen 60s
C03 The Peach Boys
 
Catrice Crème Fresh Gradation Blush
 
 
Ombre blush: YAY. Hij ziet er echt heel erg mooi uit. Alleen vind ik het jammer dat hij maar in 1 kleur verkrijgbaar is, ik had eigenlijk een zachtere kleur verwacht, dit is een framboosroze kleurtje, wat ik persoonlijk niet echt aan vind sluiten op de rest van de collectie, maar desondanks heel erg mooi.
 
Prijs: €3,99
 
Verkrijgbaar in:
C01 Waterloo Sunrise
 
Catrice Crème Fresh Ultimate Nail Lacquer
 




 
Schattige nagellakjes konden niet ontbreken! Ik vind vooral de gele heel leuk, die doet me denken aan een oud lakje van catrice die helaas niet meer in het assortiment zit, maar deze lijkt er heel erg op!
 
Prijs: €2,99
 
Verkrijgbaar in:
C01 The Peach Boys
C02 Make Fast At Tiffany's
C03 Evergreen 60s
C04 Another Pink Panther
C05 Light Your Fire
 
Catrice Crème Fresh Hair & Lash & Brow Colour
 

 
 

 
Dit zijn een soort mascara's waarmee je uiteraard een kleurtje aan je wimpers kunt geven maar ook aan je haar en zelfs wenkbrauwen. Wenkbrauwen?! Ja je leest het goed. Misschien iets toooooo much maar voor op de wimpers vind ik ze heel erg schattig door de lieve pastel kleurtjes!
 
Prijs: €2,99
 
Verkrijgbaar in:
C01 Pink Flowed
C02 Evergreen 60s
 
Wat vinden jullie van de collectie?
Ik word er niet warm of koud van. Ja de blush is prachtig, en die wil ik zeker hebben maar voor de rest, tja, ik had wat meer verwacht. Ik ben benieuwd naar jullie mening!
 
Liefs,
Heleen
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!