dinsdag 24 december 2013

Mijn kerstgala jurkje + nagels


Ik heb jullie gevraagd om hulp bij het zoeken van mijn kerstgala jurkje, en ik heb er een gevonden, en inmiddels ook gedragen. Het was namelijk donderdag kerstgala, en het was echt super en ik vind mijn jurkje heel erg leuk dus die ga ik jullie laten zien!



 
Dit is hem! Aan de bovenkant heeft hij glitters in de kleuren oranje, roze, zilver en rood en paars. Hij komt tot net iets boven mijn knie, dus ongeveer op drie kwart van mijn bovenbenen. Dat vind ik een prima lengte! Aan de bovenkant heeft het jurkje een V-hals.
 
 
De onderkant is gewoon simpel zwart en kan je vergelijken met een skaterskirt maar dan iets zwieriger en losser.
 
 
Het jurkje komt van New look, ik heb hem online besteld. Hieronder droeg ik een zwarte, beetje transparante panty en simpele zwarte hakken.


 
Ik heb mijn nagels gewoon zwart gelakt, en op mijn ringvinger heb ik steentjes gedaan in de kleuren van mijn jurkje.
 
See you!
 
xoxo
Heleen

 

 

3 opmerkingen:

Laat weten wat je van dit artikel vind!