woensdag 24 juli 2013

Mooie quotes.


Quotes. Ik denk er veel te weinig aan, maar de meeste zijn heel erg leuk, en ook heel erg mooi. Het leek mij leuk om een paar mooie quotes met jullie te delen.

















Dit waren de quotes! Vooral quotes van Marlyn Monroe vind ik heel erg leuk en mooi. Maar ook quotes zoals 'be diferent' spreken mij aan, en daar probeer ik ook dagelijks naar 'te leven'. Wees anders, wees origineel, maar ook belangrijk daarbij: wees jezelf. Ook quotes zoals 'keep smiling' vind ik heel erg mooi, en belangrijk.

Zo, ook weer even wat geleerd over mij vandaag, haha! Zo zie je maar weer dat quotes echt een soort regels zijn om naar te leven, ze inspireren mij in ieder geval altijd heel erg, sommige laten mij echt nadenken, andere lachen. Ik hou van quotes!

Wat vind jij van quotes & 'leef jij' ook volgens een bepaald quote, zo ja, welke is dat?

xoxo
Heleen

1 opmerking:

Laat weten wat je van dit artikel vind!