woensdag 5 juni 2013

Mijn favoriete beautybloggers.

Er zijn tegenwoordig ontzettend veel beautybloggers, maar natuurlijk heb ik zeker mijn favorieten. Het leuk me leuk om jullie te vertellen wie dat zijn, dus dat lees je in dit artikel!



- www.beautygloss.nl - Mascha Feoktistova

Mascha is de bekendste en grootste beautyblogger van Nederland, natuurlijk hoort zij dus ook in dit rijtje! Ik vind haar site en YouTube kanaal zo leuk, omdat ze het heel persoonlijk maakt, en ze is gewoon lekker zichzelf. Daarbij schrijft ze ook gewoon goede artikelen, en ik ben mega fan van al haar filmpjes, met name de ASMR filmpjes, en dan vooral de Higlighter Stash in ASMR. Heeeeerlijk!

- www.veracamilla.nl - Vera Camilla

Dit is denk ik mijn meest favoriete beautybloggers. Vera Camilla maakt, naar mijn idee, de allermooiste foto's en haar video's zijn echt super handig, en zij geeft echt de beste tips, en van haar heb ik dus ook veel geleerd. Voor de rest ben ik dol op de site en haar persoonlijkheid.

- www.beautylab.nl - Serena Verbon

Serena schrijft super leuke artikelen, en haar video's zijn weer super leuk! Op fashiongebied vind ik www.beautylab.nl ook een hele goede site, maar Serena behandeld ook veel lifestyle, en dat maakt haar site zo veelzijdig, en zo leuk!

- www.kaya-quintana.nl - Kaya Quintana

Ik vind met name de video's van Kaya super leuk, omdat ze (weer) lekker zichzelf is, en zoals jullie misschien wel merken: daar houd ik van! Haar site is ook heel erg leuk, maar ik ben het meest fan van haar filmpjes.

- www.lifesplash.nl - Jiami

www.lifesplash.nl is de site van Jiami, een 13 jarige beautyblogger. Voor leuke fashion dingen ga ik naar haar site, maar ook om te lezen hoe het met haar gaat, omdat ze anorexia heeft, en ze schrijft er vaak over, en dat vind ik zo knap en bijzonder! Ze is zo'n sterk persoon, ik vind haar echt heel erg tof. En ze heeft ontzettend veel verstand van mode, en haar stijl vind ik echt heel erg gaaf.

- www.beautyscene.nl - Meerdere personen.

www.beautyscene.nl is een site met meerdere beheerders, maar de hoofdredactrice is Debby. Ik vind de site heel erg leuk, en voor nieuwe producten of collecties surf ik altijd even naar die site, hele goede en duidelijke artikelen.

- www.misslipgloss.nl - Cynthia Schultz

De reviews van Cynthia vind ik echt heel erg goed, ze doet haar make up altijd geweldig, en ziet er gewoon heel goed verzorgt uit. En haar haren, wauw, ik ben er verliefd op!

- www.kittehscupcakes.nl - Larissa en Tara Verbon

Dit is de site van de zusjes van Serena Verbon, en net als beautylab.nl, vind ik het een hele leuke site! Ze schrijven vooral over fashion, en ik vind hun stijl zo enorm leuk! Hun OOTD's zijn echt heel erg goed, en hun foto's zijn ook echt heel erg mooi. You girls rock!

- www.livelifegorgeous.nl - Willemijn & Martine.

Ik vind deze twee vrouwen geweldig! Ze zijn zo open en eerlijk en misschien een beetje gek, maar ik houd ervan! Hun reviews zijn goed, maar de video's zijn nog beter, en super grappig om te zien! Kijk zeker even op deze site!

- www.nailsbylaura.nl - Laura

Voor mooie nail arts en goede nagellak swatches ga ik naar nailsbylaura.nl. Ik vind haar nail arts zo mooi, en ze geeft ook goede tips.

Dit waren ze volgens mij wel zo'n beetje, ik zal vast wel iemand vergeten zijn, maar dit zijn echt mijn meest favoriete beautybloggers!

Liefs,
Heleen

4 opmerkingen:

Laat weten wat je van dit artikel vind!