maandag 20 mei 2013

Review: Essence Sun club palette 01 South Beach.


De essence sun club pallete's zijn erg populair, en ik heb laatst het palette gekocht in 01 South beach. Het leek me leuk om dit oogschaduw palette te reviewen, so let's go!




Dit is het palette, een oogschaduw palette met 8 oogschaduws. Ook zit er een kwastje en spons applicator bij. De verpakking is simpel, niet veel aan op te merken. Het palette kost €3,59. Zeker niet duur voor 8 oogschaduws.


Dit zijn dan de kleuren. 4 felle, zomerse kleuren en 4 naturelle kleuren. Leuk dat er een beetje variatie in zit, niet alleen maar naturel. Overigens is er nog wel een essence sun club palette te koop met alleen maar naturelle kleuren. Ook leuk, maar een beetje kleur vind ik ook wel leuk voor de verandering.

Bovenste rij.

Onderste rij.

De pigmentatie is niet geweldig. De bovenste rij pigmenteerd best goed, maar ik heb zeker beter gezien, ook van essence. De onderste rij valt tegen, vooral de mooie licht blauwe kleur pigmenteerd niet goed, maar ook de laatste kleur is niet echt goed gepigmenteerd.

Gelukkig zijn de oogschaduws in pigmentatie goed op te bouwen, dus meerdere laagjes oogschaduw aanbrengen gaat prima zonder veel fall out te veroorzaken. Dat is dan wel weer een pluspunt.

Conclusie.

Ik vind het een fijn palette en gebruik hem erg vaak! Ook vind ik het leuk dat er zowel naturelle kleuren in zitten, maar ook felle tinten. Toch is de pigmentatie niet geweldig, maar dat zie ik door de vingers omdat ik de kleuren fijn vind, en omdat het zo goedkoop is. Daarbij is de pigmentatie goed op te bouwen. 

Een aanrader dus!

Liefs,
Heleen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!