vrijdag 12 april 2013

Review: Catrice Candy Shock lip peeling.


Velletjes, droog, schraal.. Lippen. Vooral in de winter heb ik, en ik denk veel meer mensen, daar heel erg last van. Gelukkig zijn er geweldige lippenbalsems, en ook lip scrubs. Wat nou als daar eens een combinatie tussen was: lippenbalsem en scrub? Catrice heeft weer een geweldige collectie, de candy shock collectie. Catrice bracht een lip peeling uit, die review ik vandaag voor jullie.

 
Deze lip peeling zorgt dus voor zachte lippen. Geen kleur of poes pas, gewoon heerlijk zachte lippen. Het is een soort vloeibare lippenbalsem, met hele milde scrub deeltjes, een soort suiker. Het is zeker niet te vergelijken met een echte lip scrub, hier en daar wat scrub deeltjes, geen echte lip scrub. Hij is nu te koop, maar dus uit een LE collectie, dus snel uitverkocht. Hij kost €2,99.
 

 
De applicator is heel apart, een lipgloss applicator. Je draait aan de onderkant, en dan komt de lip peeling er uit.
 

 
Je kan het niet zo goed zien, maar er zitten weldegelijk scrub deeltjes in.

 
Er zit niet veel in, maar 2,2 ml. Voor 3 euro vind ik dat wel redelijk, maar toch wel weinig vind ik.
 
 
Genoeg gekletst, is hij fijn of niet? Hij is fijn. Hij maakt mijn lippen zacht, en trekt snel in. Hij ruikt lekker naar aardbei, en de applicator werkt fijn. Of ik hem echt aanraad? Nee, dat valt wel mee. Hij is fijn, maar hij maakt mijn lippen niet zo zacht, dat ik mijn vaseline er voor weg leg. Hij maakt mijn lippen voor even zacht, maar ik moet hem vaak opsmeren, als ik mijn lippen de hele dag lekker zacht wil houden.
 
Conclusie.
 
Het is een fijne lip peeling, hij maakt mijn lippen zacht, ruikt lekker, en trekt redelijk snel in. Toch vind ik hem niet geweldig, wel fijn, maar niet iets wat je niet mág missen. Hij ruikt wel echt heerlijk naar aardbei. En de verpakking vind ik leuk, en is ook handig. Hij is dus €2,99 en dat vind ik niet duur als je het vergelijkt met de kwaliteit, maar voor meer zou ik hem denk ik niet gekocht hebben. Hij is fijn, maar niet geweldig.
 
Liefs,
Heleen
 








4 opmerkingen:

  1. ik heb je genomineerd voor de liebster award!
    Hier is het artikel van mij: http://robinslifebook.blogspot.nl/2013/04/liebster-award.html#more
    Ik hoop dat je het gaat doen,
    en dan is de bedoeling ook dat je degene die jouw heeft genomineerd even door geeft, als je mijn artikel leest weet je precies wat de liebster award is!
    Lfs Ro

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ontzettend leuk, echt super lief, bedankt! Ik ga nog even kijken of ik er een artikel van ga maken, omdat ik dat al een keer gedaan heb.

      Verwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!