maandag 22 april 2013

Filmpje: WINACTIE! - 100 abonnees. (OPEN)

Klik hier om het filmpje te bekijken!
 
Ik hoop dat jullie meedoen!
Dit is wat je moet doen:
 
- Op mijn kanaal abonneren. (beautylifeofheleen)
- Mijn blog volgen via bloglovin: http://beautylifeofheleen.blogspot.nl/ (rechts staat een een balk met daar een grote knop met FOLLOW THIS BLOG WITH BLOGLOVIN, klik daarop en je volgt mijn blog. ;) )
- Een reactie achterlaten, kan op mijn blog en hier op youtube, met daarin:
IK DOE MEE & een video request.
 
Je kan me ook volgen op twitter:
@beautylifeofme
 
Ik weet nog niet zeker of ik de winnaar ga kiezen met fruitmachine of niet, ga ik nog even over nadenken!
 
Liefs,
Heleen

4 opmerkingen:

  1. Ik doe mee! En ik zou wel graag een review van een beauty product zien, of een nail art tutorial :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hii leuke winactie... Ik vraag ke altijd af koop je die spulken speciaal voor een winactie? Nou super leuk en gefeliciteerd met je abbonees......!!!!! Ik doe mee en ik vindt shopblogs en unboxing videos super leuk...


    Veel succes xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey ik doe mee echt leuke prijsjes en leuke winactie ik hoop dat ik win en nog gefeliciteerd met de 100 abonnees je bent echt een leuke meisje om naar te luisteren en je wordt beter en beter ga zo door (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Wat leuk!!! Ik doe mee en gefelicitaart met je 100 abonnees :D
    Je hebt een prachtige blog! Doe zo voort!
    Hier nog een extra gedichtje:

    Heleen organiseert een winactie
    En dit is mijn conclusie:
    Laat er geen gras overgroeien en doe mee!
    En word ook abonnee
    Er zijn veel winactie's maar niet zo een leuke als deze!
    Nu doe ik mee!!

    Hahaha! Ik hoop dat je het op iets vind trekken :D

    Xx Mo Xx
    Ps. Bij het gedichtje lees je HELEEN verticaal :p

    BeantwoordenVerwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!