maandag 18 maart 2013

Tip: cbc-beauty.nl


Zoals jullie al konden zien in mijn unboxing van cbc-beauty.nl. heb ik een aantal super leuke producten ontvangen, om te reviewen op mijn blog. De reviews komen binnenkort online, en er zullen van een aantal producten ook filmpjes komen.

Cbc-beauty.nl is een webshop die voor veel van jullie denk ik, niet zo bekend is. Vandaag ga ik jullie wat informatie geven over deze webshop! Benieuwd? Lees dan snel verder!


Wat voor webshop is cbc-beauty.nl?

Het is een webshop die nail art producten, nagel lak, acryl pakketten, en eigenlijk alles wat met nagels te maken heeft, verkoopt cbc-beauty.nl. Ze verkopen pakketten, maar ook gewoon losse producten. Het is een Nederlandse webshop.

Hoe zit het met de prijzen?

Hangt hier een flink prijskaartje aan? Nee! Alles is ontzettend goedkoop. Ook de acryl pakketten, en nail art sets zijn niet ontzettend duur.

Zijn de verzendkosten hoog?

Brievenbuspost kost €1,00. Super goedkoop dus! En bij bestellingen boven de €25,00 is verzenden helemaal gratis!
Pakketpost is iets duurder €5,95. Voor de mensen die zich afvragen waarom je dan pakketpost zou doen: bij brievenbuspost kunnen de producten nog wel eens beschadigen, maar pakketpost is dus wel een stukje duurder. Bij bestelling met pakketpost is verzenden boven de €75,00 gratis. Voor meer informatie over betalingen en verzendkosten, kun je hier even kijken.

Wat vind ik van deze webshop?

Ik had al ervaring met deze webshop, voor de samenwerking. Ik heb dus ook wel veel producten van deze webshop, en over alles ben ik tot nu toe erg tevreden. Het werkt gewoon erg goed, en het is niet duur. Ook zijn de verzendkosten niet hoog, en ze verkopen veel producten die je niet in de winkel kunt kopen. Ook de verzending gaat snel, en eigenlijk wel prima. Ik ben erg tevreden over deze webshop en raad hem jullie zeker aan!

Het is een hele leuke webshop als je van nail art houdt, maar er niet te veel geld aan wilt besteden. (en als je dat wel wilt, is zo'n leuk prijskaartje natuurlijk mooi meegenomen!)

Ik hoop dat jullie deze 'kennismaking' met cbc-beauty.nl leuk vonden, en ik zou echt even een kijkje nemen op deze webshop, zeker de moeite waard!

Liefs,
Heleen







5 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Deze avond ga ik iets bestellen!! Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mag je online bestellen? Beantwoordt je mijn mail nog even!

      Verwijderen
  2. Ja!!!!! Omdat mijn ouders je artikeltje zagen zijn, ze gerust over de webshop!
    Er zal zeker nog een unboxing komen!
    Liefs, xx

    Ps: Mail beantwoord!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, wat leuk! Super tof voor je! Ook wel groot compliment dat het door dit artikel mag. Heel lief!

      Verwijderen

Laat weten wat je van dit artikel vind!