woensdag 6 maart 2013

Catrice Candy Shock collectie.


Catrice brengt, naar mijn mening, altijd geweldige collecties uit. Ook deze lente verwent Catrice ons met een collectie vol heerlijke pastel kleurtjes, prachtige oogschaduws, en.. Meer vind je in dit artikel!








Soft Baked Eyeshadow.

Deze oogschaduws moeten veel pigmentatie bevatten, vooral als je ze nat gebruikt, en geven je look een lieve, snoepige uitstraling. 2 warme, zwoele tinten en 2 vrolijke pastel kleuren.

Verkrijgbaar in:

C01: I Scream: Ice cream! (roze)
C02: Play It Bleu! (blauwe/mint)
C03: Bring Me Peach. (oranje)
C04: It's Honey Money. (bruine)

Prijs: €3,89

Multi Colour Blush.

In deze blush zitten 4 prachtige kleuren verwerkt: peachy, licht roze, donker roze, als het maar een beetje lijkt op roze: alles zit in deze blush. Buiten prachtige kleuren, is deze blush ook erg zacht, en geeft hij een heel fris effect op de huid.

Verkrijgbaar in:

C01: Suger Shock.

Prijs: €4,59


Multi colour Highlighter.

Ook in deze highlighter zitten vier mooie kleuren verwerkt. Allerlei kleuren, maar allemaal met dezelfde betekenis: GLANS! HIGHLIGHT! GLANS! GLANS! GLANS! Als je gezicht maar glanst, is het motto van deze highlighter. Maar dat niet alleen! Deze highlighter zou ook je onzuiverheden minder zichtbaar moeten maken, door de verschillende kleuren.

Verkrijgbaar in:

C01 Vanilla Love.

Prijs: €4,99

 
Lip balm sticks.
 
Deze lip balm sticks maken je lippen niet alleen super zacht, maar geven ook nog eens een licht kleurtje. Wat kan je van deze producten verwachten? Veel verzorging en een klein glansje.
 
Verkrijgbaar in:
 
C01 Bring me peach.
C02 Sugar Shock.
 
Prijs: €3,99
 
 


Lip peeling.
 
Ook deze lip peeling maakt je lippen zijde zacht, en smaak lekker fruitig. Deze lip peeling bevat suiker kristallen, en daardoor verwijdert het velletjes en het maakt je lippen zachter dan ooit!
 
Prijs: €2,99
 
Nail sugar pearls.
 
Ook Catrice doet vrolijk mee aan de kaviaar/beats trend. Giet diet over je nagels, en je nagels zijn om op te eten!
 
Verkrijgbaar in:
 
C01 Cotton Candy.
C02 Sugar Shock.
 
Prijs: €2,99
 

 
Soft Nail Lacquer.
 
Pastel, pastel, pastel en nog eens pastel. Daar draait het om bij deze lieve schatjes. Vier prachtige pastel kleurtjes, hier mee krijg je spontaan een lente / zomer gevoel ook al schijnt het zonnetje niet. Het abrikoos en het fristi blauwe kleurtje hebben beide een matte finish, en ook een iets wat poederachtige finish.
 
Verkrijgbaar in:
 
C01 I Scream: Ice cream!
C02 Play It Blue.
C03 Bring me peach.
C04 Vanilla Love.
 
Prijs: €2,69
 
Wat vinden jullie van deze schattige collectie?
Ik vind hem heel leuk, en ik ben ontzettend enthousiast! De lakjes vind ik heel erg mooi, en ik ben heel benieuwd naar de lip balm sticks en de oogschaduws. Ook de lip peeling vind ik heel interessant. Oeh.. Marteling voor mijn portomonee..
 
Deze collectie is vanaf April tot en met half Mei in de kruidvat te koop.
 
Liefs,
Heleen
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!