donderdag 30 augustus 2012

Remover (Nagels)

HAAAYY!

Leuk dat je op mijn blog kijkt!

Vandaag een nieuw artikel voor jullie, over hoe je súper makkelijk je nagellak eraf haalt! Ik ga jullie het laten zien, kijk mee!

Ik kijk dagelijks op BeautyGloss. (de link staat onderaan) Dat is een blog van Mascha. Ik ben echt een fan van haar! Ze maak hele handige, en leuke filmpjes. De 'Do it yourself' filmpjes zijn echt super handig, en over 1 DIY was ik helemaal enthousiast. Daar gaat dit bericht dus over. Over een potje met nagellakremover. Daar doe je je vinger in, en dan draai je en je nagellak is eraf. Mascha heeft in een filmpje uitgelegd hoe je dat zelf kan maken! (link staat onderaan) Dat heb ik vanmiddag gedaan, nou ja in 5 minuten. :)

Het is heel erg simpel om te maken, en het werkt ook nog een super goed!

Ik dacht dat het sponsje heel erg hard langs mijn vinger zou schuren, maar het voelde juist heel erg lekker!

Maar maar maar maar, er zit ook een negatieve kant aan (voor mij) . Misschien ligt het aan het doosje, misschien aan de hoeveelheid nagellakremover, i don't know : Mijn doosje lukt niet mee open. Ik heb aan beide kanten gedraait, nagellakremover er proberen 'uit te schudden' , een gat in de deksel maken, maar niks lukte. En nu doen mijn handen zooo'n pijn! Echt waar.. Ik vind het echt jammer, want het werkte zó goed, en zo fijn! Ik hoop dat de nagellakremover er vanacht goed intrekt, en dan probeer ik het morgen nog een paar keer, maar vandaag kreeg ik er echt geen beweging in! Echt balen..

Nou, super handig, super fijn, zolang je maar een goed doosje hebt, of een perfecte hoeveelheid nagellakremover!

Hieronder nog wat foto's!






Zo zonde! Ik baal enorm.

Nou, hoop dat jullie het ook gaan maken, het werkt dus wel super, zolang je de goede spullen hebt!

xoxo
Heleen

http://www.beautygloss.nl/ < de blog
http://www.beautygloss.nl/2012/08/25/diy-nagellak-remover-dissolvant-potje-maken/#more-14963 < filmpje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat weten wat je van dit artikel vind!